Obsessions

 

Sunt convinsa ca macar o data pana in momentul de fata ai simtit un atasament atat de puternic fata de ceva sau cineva incat sa fii cuprinsa de obsesie.

Fie ca vorbim de fostul iubit, masina preferata, o geanta, o pereche de pantofi sau bratara aurie cu pietricele, fiecare femeie are un soi de dorinta necontrolata, posesivitate, grija, ori altfel de sentimente duse la extrem.

In ceea ce ma priveste, de vreo doua saptamani dezvolt o obsesie pentru ceva ce uram din tot sufletul inainte: espadrile.

La naiba cu ele, nu imi plac. Nu sunt nici balerini, nici adidasi, nici elegante, nici sport, nici feminine, nici masculine. Sunt o chestie.

Dar dupa ce petreci o zi intreaga in asa ceva, pur si simplu le iubesti.

Le-am purtat cu fusta creion, pantaloni de costum, blugi, pantaloni scurti, rochie, la cumparaturi,in parc, la spital si la restaurant, la tara si pe plaja. Se potrivesc cu orice si oriunde.

Daca mai adaug si ca ale mele sunt din piele ecologica tip sarpe, o sa zici ca am stat cam mult la soare…

Abia astept sa imi iau o pereche mai serioasa ca sa pot sa le port la facultate :))

Ca sa imi justific alegerea si obsesia, priveste:

 

Vezi? Merg cu orice!

Pe langa espadrile, am ajuns sa port mereu in geanta un portfard cu produse travel size. Crema de maini, de fata, dezinfectant, balsam de buze, si cel mai important, rujul mat Nyx dupa care sunt nebuna de-a dreptul.

Daca m-ar fi prevenit cineva acum un an ca o sa port ruj in fiecare zi, i-as fi aruncat o privire dezaprobatoare, mi-as fi dat ochii peste cap, plictisita si i-as fi raspuns sfidator: “Nu mai spune…”. 

Daca adauga si faptul ca o sa am vreo 5 rujuri in aceeasi culoare de rosu, as fi ras si as fi glumit pe tema asta. In fine, a durat ceva sa inteleg ca unul dintre cei mai buni prieteni ai unei femei e rujul. Alaturi de cremele hidratante de fata si maini si balsamul de buze.

DSC_0297

Pana la urmatoarea pereche de espadrile, o sa iti urez noapte buna!

Sau buna dimineata, depinde! :))

 

 

Leave a comment