Pure Adventure

Sa ne intoarcem la Feeric. Rememorez intamplarile de cateva ori pe zi, fiind inca extaziata de atmosfera de la festival.

Marti, 19 iulie, la 13:05 plecam de pe strada Xenopol spre Muzeul Brukenthal. Incaltata in pantofi cu toc, incercam din rasputeri sa imi mentin pozitia dreapta si sa nu imi pierd echilibrul pe pavajul din Piata Mare.

Am intarziat 10 minute la prezentarea Mihaelei Cirlugea, dar am prins suficient cat sa inteleg conceptul colectiei si faptul ca designerul isi transpusese intregul suflet, alaturi de trasaturile definitorii ale personalitatii in creatiile pe care le purtau modelele din fata noastra. DSC_8891

Avand asteptari foarte mari de la Feeric, am avut tendinta de a fi dezamagita de primul eveniment insa, odata cu aparitia Mihaelei in fata noastra, am realizat scopul prezentarii. Creatiile au prins viata in ochii mei abia dupa ce am vazut designerul.

13680108_1079627315458238_8374252502215063928_o(photo credits: Adrian Murgea)

A fi artist, incluzand aici a fi designer, nu inseamna sa incerci sa multumesti pe toata lumea, ci sa te multumesti pe tine. Un lucru pe care toti ar trebui sa il invatam.DSC_8927

Cand vezi niste haine definald pe un podium, ca orice om, ai intentia de a judeca subiectiv lucrurile. De a spune ce iti place si ce nu, de a-ti exprima sentimentele in legatura cu ceea ce ti se prezinta. Insa, atunci cand in fata ta apare si creatorul obiectelor pe care pana acum 2 minute le analizai, intelegi cat de tare cele doua(designerul si creatia) rezoneaza.  E pur si simplu minunat. DSC_8893

Sa revenim la Mihaela CirlugeaDSC_8920

Colectia sa cu insertii de verde neon(aceeasi culoare pe care creatoare o avea in par), tesaturi pictate manual, arse, pline de personalitate.DSC_8881

Detaliile care mi-au atras atentia erau jucariile legate de incheieturile modelelor. Poate gresesc, dar am simtit o inspiratie africana in aceasta colectie. O incarcatura emotionala imensa. DSC_8878

 

Tocmai ce m-am plans de faptul ca eram in tocuri prin Piata Mare si imi era extrem de greu sa merg. Ei, gandeste-te ca modelele de la Mihaela Cirlugea purtau niste pantofi de cel putin 6 cm, cireasa de pe tort fiind niste platforme de vreo 20cm inaltime. Nici macar una din fete nu si-a pierdut echilibrul, nici nu mai vorbim de impiedicat.

Dupa terminarea primului show, am iesit din curtea Brukenthal, unde am cunoscut-o pe Stefana Suciu, o fata foarte interesanta si foarte talentata. Isi astepta fotograful, iar eu cautam o persoana cu care sa impart idei despre Feeric.

Am petrecut intreaga zi cu Stefana si pot sa spun ca ne-am distrat enorm.

Dupa ce am scapat de tocuri, am fugit spre Gradina Zoo unde urma sa aiba loc prezentarea Biancai Popp, una dintre preferatele mele de la festival.

Continuarea povestii o vei afla diseara, asa ca: fii pe faza!

Daca te intrebi ce am purtat:

Rochie: Zara

Pantofi: Reserved

Plic: Hugo Boss

Cercei: H&M

 

13717240_1185354644849242_1958817185875480083_o

Leave a comment