Couture Adventure

Doua cuvinte care nu au mai nimic in comun… De fapt, nu au nimic in comun.

Dar, in conceptia mea, creatia nu vine niciodata fara putina aventura, pentru ca “aventura” inseamna “inspiratie“.

Cand le pui impreuna pe cele doua, fii sigura ca o sa iasa ceva frumos, durabil si palpitant, care sa iti dea motive de mandrie.

Couture nu are nimic de a face cu “fashion”. Primul este pentru totdeauna, al doilea este trecator.

c179c099710f334d592cb989c1d5379a

Aventura nu trebuie sa insemne sarit cu parasuta in Dubai, bungee jumping in Noua Zeelanda  sau scufundari in Yucatan, camping in Utah, safari in Africa sau mai stiu eu ce idei nastrusnice au tinerii din ziua de azi.

Aventura pentru mine e putin mai calma: sampanie in centrul pietei San Marco, ascultand cvartetul, mic dejun in varful unui turn din 1860, plimbari pe Calea Victoriei cu aparatul foto in mana, cautand inspiratie. Si sincer, plimbarile pe Calea Victoriei erau rutina mea saptamanala in Bucuresti. Nu conta de cate ori vazusem acelasi lucru, a zecea oara probabil voi vedea ceva nou.

Intoarcerea in acelasi loc iar si iar nu e neaparat plictisitoare sau deloc spontana, ba chiar te ajuta sa vezi aspecte diferite ale sale.

Ce faceam in Bucuresti fac si aici, in Bordeaux. Aceleasi lucruri. Iar si iar. Poate nu sunt eu suficient de interesanta, dar orice noua zi imi aduce ceva nou despre locul in care traiesc… Toutul este despre cum ma simt. Si mereu va fi asa.

Aventura mea in care nu uit niciodata sa aduc macar putin couture, este mereu aceeasi, dar diferita de fiecare data.

If you want to be a part of it, just stay here. It will be worth it 🙂

Leave a comment