Sì a un nuovo inizio

Ok, o sa imi imaginez ca tin un discurs si o sa ii multumesc pe aceasta cale YouTube-ului pentru faptul ca ma ajuta sa imi maresc considerabil lista de dorinte, avand ca scop golirea tuturor conturilor mele bancare si disparitia oricarei urme de lichiditati.

Multumesc, YouTube, ai gusturi bune la reclame!

dsc_2921

Numai astazi am descoperit doua gadget-uri super fashion pe care le vreau din toata inima, dar o sa ma calmez si o sa las ursul devorator de obiecte financiare care traieste inauntrul meu sa intre in hibernare pana la Craciun.

Intre timp, o sa imi fixez atentia asupra prioritatilor, anume: facultate, calatorii, prieteni, moda(ca doar de asta sunt in Franta) si, de ce nu, mancare.

Nu, nu mancare din aia. Adica nu o sa ma focusez pe 5 BigMac-uri si 7 portii de cartofi prajiti  sau, stiu si eu, 4 pizza(desi cam asta e apetitul meu-tii minte ursul? ), ci mi-as dori sa pot sa gatesc. Si ce loc mai bun pentru a te initia in tainele bucatariei decat Franta. Si nu spune Italia, ca da, stiu, Italia e mama bucatariei, dar trebuie sa ma multumesc cu ce am.

Pana una, alta, in prima saptamana de facultate am reusit performanta de a intarzia la toate cursurile, pentru ca sunt mereu o intarziata. Nu, stai, cred ca am incurcat povestile.

Reiau. In prima saptamana de facultate, am reusit performanta de a da viata primei mele creatii vestimentare.

dsc_2929

Analizand atent trendurile preferate ale redactorilor de la revistele de Fash din Romania, am fost de-a dreptul fascinata de manecile exagerate. Nu e de mirare, de obicei imi plac lucrurile ciudate in raport  cu norma comuna.

dsc_2940

Ca in orice domeniu al vietii mele, si vestimentar am doua extreme de care nu ma dezic: cea clasica: un stil matur, neutru, coloristic vorbind-mostly black-, si cea moderna, momentana, bizara.

Cum magazinele nu sunt inca intesate de trendurile internationale, ci doar de piese obisnuite de toamna, am decis sa pun mana pe un ac, o papiota si vreo 4m de jersé.

dsc_2870

Timp de doua seri am lucrat in continuu la micul meu Frankenstein, sperand sa se trezeasca la viata, iar rugile mi-au fost ascultate.

Un pulover cu maneci exagerate, in forma usoara de clopot, cu umerii goi, café au lait, lucrat manual. Adica un melanj intre 4 trenduri ale toamnei.

Sa adaug ca vanzatoarea de la mercerie a inceput sa rada, spunandu-mi: “trebuie sa ai ceva rabdare”, cand m-a auzit ca nu folosesc masina de cusut?

Inca nu am renuntat la ideea de a ma intoarce la magazin pentru a-i transmite ca a fost gata in doua seri. Poate ma aleg si eu cu un loc de munca :)).

In alta ordine de idei, sunt foarte mandra de ce a iesit si m-am distrat foarte tare purtandu-l prin centrul Bordeaux-ului, datorita manecilor. Oricum, nu a depasit intensitatea emotiilor provocate de o seara de joi cand am mers in Sibiu sa cumpar guma imbracata intr-o rochie lunga, alba, inainte de o petrecere Feeric.

Imi place sa descriu costumatia asta  prin nebunie, extaz, bucurie, curiozitate si mai ales incredere si abia astept sa gasesc o noua ocazie pentru a o purta.

+++ E foarte calduroasa si eye-catching. Perfecta pentru Centrul Vechi :))

dsc_2928

Pana la urmatoarele povestioare despre mini-aventurile mele, iti doresc o seara buna si un weekend memorabil!

elle-trends-fall-2016-long-sleeves

 

 

 

 

Leave a comment